Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παράξενα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παράξενα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Του άρπαξαν την πιατέλα με τα ψάρια σε ταβέρνα!

Η ιστορία που κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο, θέλει τον Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης πρωταγωνιστή σε μια ακόμη ιστορία στον απόηχο του "Μαζί τα φάγαμε". Το περιστατικό συνέβη σε ψαροταβέρνα του Πειραιά, όπου ο κ. Πάγκαλος πήγε με παρέα φίλων... Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας του έδωσε το καλύτερο...
τραπέζι και η παρέα του καλοφαγά αντιπροέδρου παρήγγειλε φρέσκα ψάρια. Μετά από μισή ώρα ο σερβιτόρος χαμογελαστός εναπόθεσε στο τραπέζι τη μεγάλη πιατέλα με τα ψάρια. Ξαφνικά από το διπλανό τραπέζι των τεσσάρων ατόμων σηκώθηκε ένας καλοντυμένος κύριος γύρω στα 35 και πήγε στο τραπέζι του κ. Πάγκαλου.
«Συγγνώμη, εσείς δεν είστε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ο κύριος Πάγκαλος;» τον ρώτησε.
Ο αντιπρόεδρος απάντησε ξερά "ναι".
«Κύριε Πάγκαλε να σας θυμίσω ότι είπατε "μαζί τα φάγαμε"» συνέχισε ο καλοντυμένος κύριος και ο αντιπρόεδρος άρχισε να αισθάνεται κάπως άβολα.
«Μην ξαναγυρνάμε στα ίδια» του είπε.
«Όχι κύριε Πάγκαλε, δίκιο έχετε, μαζί τα φάγαμε και μαζί θα τα φάμε! Μου επιτρέπετε σας παρακαλώ να πάρω την πιατέλα σας;», συνέχισε ο 35χρονος που χωρίς δεύτερη σκέψη πήρε το δίσκο με τα ψάρια και τον πήγε στην παρέα του για να τα φάνε.
Οι πληροφορίες λένε ότι μετά το περιστατικό ο κ. Πάγκαλος αποχώρησε από την ψαροταβέρνα.
newsbomb

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Τα Χανιά φέρνουν λίγο σε Λονδίνο!!

Αυτό είναι το λονδρέζικου τύπου διώροφο τουριστικό λεωφορείο ξενάγησης τουριστών,
επισκεπτών, αλλά και μόνιμων κατοίκων της όμορφης πόλης των Χανίων.
Το είδα χθες παρκαρισμένο έξω από το ξενοδοχείο Σαμαριά στο κέντρο των Χανίων
και σκέφτηκα να τραβήξω αυτή τη φωτογραφία και να γράψω ένα άρθρο σχετικά
με αυτή την πρωτοποριακή κίνηση προσέλκυσης τουριστών για τα δεδομένα της Κρήτης.
Ίδιου τύπου και σκοπιμότητας λεωφορείο είχα δει και στη Λάρνακα της Κύπρου,
όσο ήμουν φαντάρος στην ΕΛΔΥΚ.
Αναρωτιόμουν τότε και ζήλευα γιατί και τα Χανιά που είναι ωραιότερα από τη Λάρνακα
και με περίπου ίδιο πληθυσμό, να μην έχουν ένα παρόμοιο μέσο ξενάγησης
και ανάδειξης των όμορφων σημείων και αξιοθέατων τους.
Η εταιρεία  “Αθλητικές & Ψυχαγωγικές Επιχειρήσεις Α.Ε.” και το Mega Place Entertainment Park, ανακοινώνουν την συνεργασία τους με την Chania Sightseeing Tours και τα Λονδρέζικου τύπου λεωφορεία της που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Κρήτη, κάνοντας τα Χανιά πρωτοπόρα, για άλλη μία φορά.
Πολλή καλή κίνηση!!

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ο Χίος πεταλώνει τον Πεταλωτή

Άσχημα τα χώνει ο Στέφανος Χίος στον υπουργό προπαγάνδας Γιώργο Πεταλωτή.
Μάλλον ο υπουργούλης αμφισβήτησε πληροφορίες του Χίου, αυτός έπαθε ταπηροκρανίωση
και το αποτέλεσμα φάνηκε στο βίντεο.
Δεν έχει και άδικο σε πολλά σημεία ο Χίος, αλλά καταντά γραφικός όταν τον καλεί να αναρωτηθεί
που βρίσκεται η γυναίκα του.
Στο τέλος του βίντεο καλεί τους Έλληνες να σηκώσουν το λάβαρο της επανάστασης, ενάντια
στους πολιτικούς δυνάστες της χώρας!

Ζητούσαν φουσκωτές κούκλες για σεξ αλλά και μαριχουάνα!

Σεξ, ντραγκς και... περίεργες ορέξεις. Θα μπορούσε να ήταν σε σενάριο ταινίας, μην ανησυχείτε όμως θα γίνει και αυτό. Πρόκειται για τις άγνωστες λεπτομέρειες από την περιπέτεια των 33 μεταλλωρύχων στην Χιλή.
Η αυτοκτονία και ο κανιβαλισµός πέρασαν από το µυαλό των 33 χιλιανών µεταλλωρύχων που βρέθηκαν παγιδευµένοι επί 69 ηµέρες στο ορυχείο όπου εργάζονταν και απελευθερώθηκαν τον περασµένο Οκτώβριο µπροστά στα µάτια εκατοµµυρίων τηλεθεατών από όλο τον κόσµο. Για να µπορέσουν να χαλαρώσουν σε βάθος 622 µέτρων κάτω από την επιφάνεια της γης, είχαν ζητήσει µαριχουάνα (κάποιοι από αυτούς την πήραν µέσα σε γράµµατα συγγενών τους) αλλά και φουσκωτές κούκλες για να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους ανάγκες (δεν τις έλαβαν για να µην υπάρξουν αντιζηλίες).
Παρ’ ότι κανείς δεν αµφισβητεί τις ιδιαίτερα δύσκολες ώρες που πέρασαν οι 33 άνδρες, οι οποίοι βρίσκονταν εγκλωβισµένοι σε ορυχείο στην έρηµο Ατακάµα της Χιλής, µόλις τώρα αρχίζουν να γίνονται γνωστές λεπτοµέρειες για το πόσο κοντά έφθασαν στο να συγκρουστούν µεταξύ τους.
Οι αποκαλύψεις γίνονται στο βιβλίο «Οι 33» του Τζόναθαν Φράνκλιν, δηµοσιογράφου της αµερικανικής εφηµερίδας «New York Times», στον οποίο είχε δοθεί ειδική πρόσβαση στην επιχείρηση διάσωσης – αποσπάσµατα από το βιβλίο δηµοσιεύονται στη βρετανική εφηµερίδα «Times». Σήµερα πάντως, τέσσερις µήνες ύστερα από τον απεγκλωβισµό τους, µόνο ένας από τους µεταλλωρύχους συνεχίζει να πάσχει από εφιάλτες και σηµαντικά ψυχολογικά προβλήµατα καθώς όλοι προσπαθούν να προσαρµοσθούν και πάλι στην κανονική ζωή.
Οι σκέψεις για αυτοκτονία ήρθαν σε κάποιους από τους εγκλωβισµένους στις πιο δύσκολες στιγµές τους πριν από την 16η ηµέρα όταν για πρώτη φορά επικοινώνησαν µε τα σωστικά συνεργεία. Ο Βίκτορ Ζαµόρα, ένας από τους επιζήσαντες, µίλησε ανοιχτά για αυτό το θέµα στην τηλεοπτική εκποµπή «60 λεπτά»: «Είπα σε έναν φίλο, “εάν είναι να συνεχίσουµε να υποφέρουµε θα ήταν καλύτερα να µπούµε στο καταφύγιο, να βάλουµε µπροστά µια µηχανή και να φύγουµε από ασφυξία”», είπε, προσθέτοντας ότι όλοι θα είχαν συµφωνήσει εάν µερικές ηµέρες αργότερα δεν είχαν επαφή µε τους διασώστες. «Αυτό δεν θα ήταν αυτοκτονία. Ηταν για να µη συνεχίσουµε να υποφέρουµε».
Από τη στιγµή που οι 33 µεταλλωρύχοι απέκτησαν ανοιχτή γραµµή µε τα σωστικά συνεργεία και αφού τους στάλθηκαν τρόφιµα και φάρµακα για να αποκατασταθεί η υγεία τους, άρχισαν να ζητούν αντικείµενα για να αντέξουν τον εγκλεισµό τους. Ετσι το σεξ έγινε γρήγορα βασικό θέµα συζήτησης, µε το οποίο ασχολήθηκε ο γιατρός Τζιν Ροµανιόλι που δήλωσε στον δηµοσιογράφο: «Υπήρχε ένας τύπος που προσέφερε φουσκωτές κούκλες για τους µεταλλωρύχους, είχε όµως µόνο 10. Του είπα 33 ή τίποτα».
Ο Ροµανιόλι πρόσθεσε ότι «οι µεταλλωρύχοι είχαν ένα ειδικό µέρος όπου θα µπορούσαν να κάνουν σεξ µε την κούκλα και µας ζήτησαν να τους στείλουµε 4-5 καθώς και προφυλακτικά. Εάν διαθέταµε 33 κούκλες δεν θα υπήρχε ζήτηµα και ο καθένας θα µπορούσε να το κάνει όπως ήθελε µε τη δικιά του...δεν µπορούσα όµως να τους ζητήσω να τις µοιραστούν γιατί θα άρχιζαν να ζηλεύουν».
Εκείνο που έφθασε στο στενάχωρο καταφύγιο ήταν µαριχουάνα στα γράµµατα των συγγενών κάποιων µεταλλωρύχων. Ειδικά την τελευταία εβδοµάδα, όταν οι έλεγχοι χαλάρωσαν, κάποιες σύζυγοι µπόρεσαν να βάλουν στους φακέλους αρκετά γραµµάρια µαριχουάνας ή ακόµα και χάπια. Οσοι δεν πήραν τέτοιους φακέλους σύντοµα κατάλαβαν τι συνέβαινε.
«Εφευγαν σε οµάδες των 4-5 προς την τουαλέτα. Τότε καταλαβαίναµε τι συµβαίνει αλλά επειδή είχαν λίγη δεν προσέφεραν στους υπόλοιπους».
Διάσωση με ευτράπελα
Ο πρόεδρος της Χιλής Σεµπαστιάν Πινιέρα ήθελε να µπει στην πρώτη κάψουλα διάσωσης που θα έφτανε στο σηµείο που ήταν εγκλωβισµένοι οι 33 άνδρες, όµως οι σύµβουλοί του τον απέτρεψαν. εκείνο που δεν είναι γνωστό είναι ότι κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διάσωσης βράχοι έκοψαν ένα καλώδιο που µετέδιδε την εικόνα των εγκλωβισµένων και οι υπεύθυνοι έπαιξαν βίντεο από προηγούµενες διασώσεις, ώστε να µην το καταλάβουν το ένα δισεκατοµµύριο θεατές σε όλον τον κόσµο.
Το ίδιο επαναλήφθηκε για να µη φανεί ότι ένας τοπικός αξιωµατούχος κατέβηκε µε την κάψουλα στο καταφύγιο. οι πεζοναύτες που ήταν υπεύθυνοι τον απείλησαν ότι θα τον βάλουν µε το ζόρι πίσω, ενώ οι µεταλλωρύχοι κοιτούσαν έκπληκτοι.

Πηγή: Εφημερίδα "Τα νΈΑ"