Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ξέπλυμα από το θειάφι με κρασί!!!!!

Ως νέος καλλιεργητής και εγώ έχω μάθει πολλά μυστικά της καλλιεργητικής ζωής
και των συνεπειών της από τους παλιότερους και ειδικότερα τον πατέρα μου.
Σήμερα λοιπόν θα μοιραστώ μια αποτελεσματική και υγιεινή τεχνική.
Όλοι όσοι έχουν ένα λαχανόκηπο και καλλιεργούν τα πολύ γνωστά λαχανικά
της χώρας μας, ασφαλώς και χρησιμοποιούν το θειάφι, για να καταπολεμήσουν
εχθρούς και ασθένειες των φυτών, ειδικότερα όσοι καλλιεργούν βιολογικά
χωρίς να χρησιμοποιούν συμβατικά φυτοφάρμακα και λιπάσματα.
Επειδή λοιπόν το θειάφι είναι αρκετά τοξικό και επικίνδυνο, είναι απαραίτητο
μετά το πέρας της δουλειάς αυτής δηλαδή το θειάφισμα να ξεπλυθούμε
άμεσα.
Όχι όμως με νερό, αλλά με κρασί όπως μου έμαθε πρόσφατα ο πατέρας μου
έμπειρος καλλιεργητής για χρόνια και επιτυχημένος αναμφίβολα.
Γεμίζοντας λοιπόν ένα κανατάκι κόκκινο κρασί ξεπλένουμε πολύ καλά όλα τα σημεία του
σώματος μας που έχουν έρθει σε επαφή με το θειάφι, ακόμα και το πρόσωπο.
Όπως ξεπλενόμαστε με το νερό έτσι επιχειρούμε και με το κρασί.
Εκτός του ότι δεν ενδείκνυται να ξεπλενόμαστε με το νερό, απαγορεύεται
να αγγίξουμε τα μάτια μας, όσο είμαστε λερωμένοι με το θειάφι.
Καλό είναι να φοράμε και μια χειρουργική μάσκα, όσο θειαφίζουμε για να μην
εισπνέουμε το τοξικό του υπόλειμμα γιατί αιωρείται στον αέρα αφού το πετάμε
στα φυτά.
Τέλος δεν πρέπει να θειαφίζουμε όταν πνέει δυνατός άνεμος, γιατί τότε η διασπορά του
είναι ταχύτερη και ευκολότερη, δυσχεραίνοντας το έργο του θειαφίσματος και
προκαλώντας την εισπνοή του από μέρους μας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί με κρασί; Τι το ιδιαίτερο προσφέρει το κρασί στον καθαρισμό του ματιού;

Ρωτάω γιατί οικογενειακό μου πρόσωπο έπαθε προσφάτως το ίδιο πρόβλημα, αλλά δεν καταλάβαμε την αιτία αμέσως και ο οφθαλμίατρος διέγνωσε απλώς αλλεργία και ξηροδερμία και συνταγογράφησε σταγόνες. Πέρασε ήδη ένας μήνας, αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται.

Δεν έχω FB. Θα εκτιμούσα μια απάντηση εδώ, εάν γνωρίζεις κάτι περισσότερο, Ιακώβε.

Unknown είπε...

Με το νερό δε φεύγει το θειάφι. Ενώ με το κρασί πραγματικά ξεπλένεται το μάτι, με το νερό κολλάει το θειάφι.
Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές και ισχύει 100% και είναι ακίνδυνο

Αντώνης είπε...

Μολις εβαλα θειάφι στο καινούριο μου αμπελάκι.
Είχε λίγο αέρα. Πλένομε με νερό στο τέλος και έκαψα τα μάτια. Για 10 λεπτά ξεπλενα τα μάτια με νερό και μόνο χειρότερα γινόμουνα.
Μπαίνω στο ίντερνετ με το ζώρι κατάφερα πατάω "θειάφι στα μάτια" και διαβάζω αυτά εδώ.
Ξεπλένω αμέσως τα μάτια με κρασί και άμεσα υποχώρησε το τσούκσιμο και είμαι αρκετά καλύτερα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ

Ανώνυμος είπε...

Ο γιός μου έσπασε θερμόμετρο με υδράργυρο. Έριξα θειάφι για να βρω τυχών σταγονιτσες που δεν έχω δει. Έπεσε μεγάλη ποσότητα. Μια εβδομάδα πλένω και αεριζω και η μυρωδιά του θειαφιού δεν φεύγει. Έχω αχριστεψει το δωμάτιο του παιδιού. Δεν ξέρω τι να κάνω. Ξέρει κανείς εάν είναι επικίνδυνο μετά από τόσες μέρες αερισμό; Ποια είναι η λύση;