Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!!!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΗΔΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΩ.
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: