Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ναυτικό Μουσείο Κρήτης

Πριν από μια εβδομάδα σε μια βόλτα μου στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων
με ένα φίλο μου, αντίκρυσα στην άκρη του πέρα από τις τελευταίες καφετέριες
το Ναυτικό Μουσείο, που τόσα λέγονται γι'αυτό, αλλά ποτέ δεν είχα επισκεφτεί.
Λέω από μέσα μου, γιατί να μην πάω, ο φίλος μου συμφώνησε και πληρώνοντας
το συμβολικό αντίτιμο των τριών Ευρώ μπήκαμε στο μουσείο.
Πραγματικά οι συλλογές και τα εκθέματα που έχει το μουσείο είναι
σπάνια κειμήλια, μεγάλης αξίας, καλύπτοντας όλη τη ναυτική ιστορία
της νεότερης Ελλάδας από την Επανάσταση του 1821 ως τις μέρες μας.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και στη Μάχη
της Κρήτης.
Υπάρχουν πολλά ομοιόματα καραβιών του Πολεμικού Ναυτικού,
ναυτικά όργανα παλαιών πλοίων μεγάλης αξίας, στολές και εξοπλισμός
αξιωματικών και στρατιωτών.
Επίσης υπάρχει και ένας εξομοιωτής γέφυρας πλοίου με όλα τα όργανα
που επεξεργάζονται οι κυβερνήτες των πολεμικών πλοίων.
Πραγματικά ήταν μια πολύ καλή εμπειρία και αξίζει κάποιος να το επισκεφτεί
αφού το εύρος των εκθεμάτων που φιλοξενεί είναι αξιόλογη.
Επίσης και το αντίτιμο είναι πολύ φθηνό, με τα έσοδα να πηγαίνουν
για τη συντήρηση και διατήρηση του μουσείου και των εκθεμάτων του.
Παρακάτω δημοσιεύονται εικόνες με τα εκθέματα που τράβηξα
με το κινητό μου μέσα από το μουσείο, αφού η λήψη φωτογραφιών δεν απαγορεύεται



























































Δεν υπάρχουν σχόλια: