Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Μονή Γουβερνέτου-Στρογγυλό Κεφάλι-Σταυρός

Λοιπόν επειδή το Blogger με μπλόκαρε λέγοντας ότι έφτασα στο δωρεάν όριο φωτογραφιών του 1 GB και για να αποκτήσω μεγαλύτερο εύρος σε αποθήκευση θα έπρεπε να πληρώνω ένα μικρό τίμημα μέσω πιστωτικής κάρτας μηνιαίως, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα εντελώς καινούριο ιστολόγιο στο οποίο θα περιγράφω τις εμπειρίες μου από τη μεγάλη μου αγάπη την πεζοπορία.
Το ιστολόγιο λέγεται Πεζοπορία στα Χανιά και ουσιαστικά θα γράφω εκεί πέρα πλέον για τις περιπατητικές μου εξορμήσεις με τον Ορειβατικό Σύλλογο Χανίων, καθότι αποκλεισμένος πλέον από εδώ στη δημοσίευση εικόνων, θα διαβάζονται οι αναρτήσεις μου με ανακατεύθυνση στο ολοκαίνουριο ιστολόγιό μου.
Εδώ δημοσιεύεται ολόκληρη η σημερινή μου ανάρτηση για την ορειβατική εξόρμηση στα ορεινά του Ακρωτηρίου Μονή Γουβερνέτου-Στρογγυλό Κεφάλι-Σταυρός

Δεν υπάρχουν σχόλια: